Урок був
побудований за вимогами основних предметних компетентностей, структура уроку
чітка. Були використані такі форми роботи : робота в групах, гра
"Запитання- відповідь", " Музична скринька", "Створи
уявну картину". Вчитель поєднала на уроці предметні компетентності,
учні визначили їх взаємозв'язок, дізнались поняття "етюд, скерцо",
знайшли спільне із цим терміном в образотворчому мистецтві, літературі, музиці.
Атмосфера успіху та радості відчувалась на дитячих обличчях, у відповідях учнів
у групах, вокально-хоровому виконанні пісні, вокальних вправ, сприйманні та
аналізу прослуханих музичних творів. Учні володіють музичними термінами,
використовують їх під час аналізу музичних творів.
КЗ "Олександрівський ліцей №1" Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області
середу, 4 квітня 2018 р.
Уроки музичного мистецтва з використанням інтерактивних вправ
Відкритий урок з музичного мистецтва у 6-А класі на тему "Скерцо. Етюд"(19.02.2021)
На уроці були використані активні форми роботи: гра "Впізнай композитора", "Визнач музичний термін", "Дерево мудрості". Учні із цікавістю формулювали запитання, формулювали відповіді, згадували вивчених композиторів, факти з їхнього життя. Від уроку всі учні отримали емоційне задоволення та закріпили нові музичні терміни. Такі уроки надзвичайно цікаві для дітей, стимулюють до вивчення предмету музичного мистецтва.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар